Náš přepravní partner DPD

 

 

 

najdete nás i na facebooku

 

 

 

 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 140 Kč
naše cena 160 Kč

KONTAKTY

Eva Solová
Koterovská 516/66
326 00 Plzeň
tel: +420 734 480 133
second-hand(a)post.cz
DIČ: cz8551042467
IČO: 87436795

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Provozovatel:

Eva Solová

Koterovská 516/66

326 00 Plzeň

ičo: 87436795

dič: CZ8551042467

telefon: 734480133

email: second-hand@post.cz

jsem plátce DPH

pouze internetový obchod

 

Preambule:

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též VOP) platí pro nákup v internetovém obchodě http: /www.vem-tex.cz,

který je provozován Eva Solová, IČO 87436795 se sídlem Koterovská 516/66, 326 00 Plzeň

Tyto VOP upravují vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi Eva Solová, IČO 87436795 se sídlem

Koterovská 516/66, 326 00 Plzeň (dále jen "Prodávající") a jejími obchodními partnery (dále jen "Kupující").

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří

reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním

uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Zboží:

Obchod VEM-TEX se zabývá prodejem použitého second hand oblečení pro děti a dospělé z  Anglie a Německa ..

Oblečení prodávám jako balíky vhodné k dalšímu prodeji v jakosti outlet, cream, 1 jakost a lisované oblečení (jako.

1,2,3)

Odstín oblečení se může lišit od skutečné barvy v souvislosti- nastavení monitoru, světlo či blesk při focení

Oblečení je skladováno v nekuřáckém prostoru

CERTIFIKÁT O DEZINFEKCI je u mě k nahlédnutí

Prosím v případě nakupujícího, který je obchodník či internetový prodejce o uvedení u každé objednávky vašeho IČA, případně i Dič

 

Způsob platby:

1) Bankovním převodem na účet č. 4666450399/0800

2) Dobírka

3) Platby v EUR- swift: GIBACZPX, iban:CZ66 0800 0000 0046 6645 0399

4) Hotově

 

Provozovatel neúčtuje kupujícímu balné

 

Ceny:

Všechny ceny zboží uvedené v elektronickém obchodě na vem-tex.cz jsou prezentovány včetně všech daní (např.

DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Provozovatel je plátcem daně z přidané hodnoty (DPH).

 

Nabytí vlastnického práva:

Kupující nabývá vlastnická práva ke zboží okamžikem převzetí zboží a úplným zaplacením kupní ceny zboží.

 

Možnosti dodání:

- Osobní odběr- po vzájemné dohodě na adrese provozovatele Koterovská 516/66, Plzeň 326 00

 

- Doručení dopravní společností DPD

1-3kg cena 108,-

3,1-30kg cena 135,-

30,1-50kg cena 150,-

dobírka 28,-

jelikož musíme dodržet rozměry balíků, které jsou stanovené přepravní společností, může se stát, že při velké objednávce vám zboží rozdělíme do 2 pytlů a tím pádem i započteme + jedno dopravné dle váhy a ceníku..

jedná se spíše o hmotné oblečení, jako jsou bundy, kabáty, dětský flís

 

 

Způsob doručení:

- DPD,

 

Svozové dny: úterý-čtvrtek

 

Dodání zboží:

- Obvykle expedujeme zboží do 2pracovních dnů od přijetí objednávky kupujícího. V případě platby převodem na bankovní

účet, až po připsání úplné kupní ceny na účet prodávajícího. O odeslání bude kupující informován emailem, který za tím

účelem uvede v objednávce zboží. DPD z pravidla dopraví balík do druhého dne max do 3dní od podání zásilky (vyjma

jsou svátky, víkend)

Na platbu čekám max 5dnů od zakoupení zboží, pokud nebude platba uhrazena a nebudeme mít informaci z jakého důvodu,

objednávka bude stornována a zboží nabídnuto k dalšímu prodeji

- Zboží lze vyzvednout i osobně na adrese provozovatele, POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ..Koterovská 516/66, 326 00  Plzeň

Dobírka- v případě, že nebude zboží od přepravce převzato a nám se balík vrátí zpět, bez jakékoliv vaší informace, požadujeme uhradit náklady, které nám vznikly na dodání zboží, které jste si nepřevzali

Storno objednávky:

Pokud uděláte storno objednávky do 12 hodin od vložení zboží do nákupního košíku, považujeme objednávku za zrušenou.

Storno můžete poslat e-mailem na second-hand@post.cz případně provést telefonicky 734480133. Při zrušení objednávky je

třeba uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

 

Podmínky pro koncové spotřebitele:

Odstoupení od smlouvy a zrušení objednávky:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob

převzetí zboží nebo provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s

povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoli před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo odevzdá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který

od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy / prodejního

dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží podnikateli, nese kupující..

Podnikatel vrátí všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které na základě smlouvy přijal od kupujícího..

 

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů

od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. . Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující

povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku)

kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.

Pokud je vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na

náhradu snížení hodnoty zboží a započítat ho na vrácenou částku.

 

Formulář ke stažení - odstoupení od smlouvy

 

Formulář ke stažení: reklamační protokol

 

Reklamační řád: Pro koncové spotřebitele i pro podnikatele

Reklamace se nevztahuje na již zmíněné jakosti, které byli uvedeny u nabízeného zboží!!!

Záruka 2 roky se vztahuje na oblečení se skrytou vadou

Reklamace lze uplatnit v případě, že : zakoupíte zboží např: v jakosti cream (definice-věci jako nové, nebo pouze vyprané, bez známek nošení) a vy najdete např dírku-flíček atd ( to již spadá pod 2jakost)

 

Kupující bere na vědomí, že veškeré zboží prodávané provozovatelem v elektronickém obchodě vem-tex.cz, je zboží použito a jeho cena již zohledňuje míru opotřebení či případné vady zboží.

Kupujíci je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Pokud tak učiní písemně ( na adresu Eva Solová, Koterovská 516/66, Plzeň 32600)  nebo elektronicky (na email second-hand@post.cz), měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady, číslo faktury-nebo objednávky a kam má prodávající poukázat vrácenou částku ( adresa nebo bankovní účet)

 

Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabalené ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen neprodleně rozhodnout o postupu reklamačního řízení.

Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší-či kratší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Kupující se s prodávajícím může též domluvit na slevě z ceny zboží, nebo od smlouvy odstoupit (odstoupení dle zákona pouze pro koncové spotřebitele)

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinnen si věc vyzvednout.

Pokud dojde k výměně zboží nebo jeho části, použije se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Pokud není umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím sms.

Zboží nelze vracet na dobírku.. Náklady spojené s reklamací hradí kupující

 

24měsíční záruka se nevztahuje dle české obchodní inspekce dle Ust. paragraf 2167

a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána

b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklyým užíváním

c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím

 

Kontrola zásilky kupujícím:

Při dodání balíčku zaměstnancem přepravní společnosti je kupující povinen balíček zkontrolovat, zda není otevřený, či jinak

mechanicky poškozen nebo zničen (dále jen "poškození"). V případě poškození má kupující právo balíček nepřevzít a uplatnit u

přepravce reklamaci, o níž je kupující povinen provozovatele neprodleně informovat písemně ši emailem na adresu second-

hand@post.cz V opačném případě provozovatel za takové poškození balíčku ani zboží kupujícímu neodpovídá.

 

 

 

Definice jakostí oblečení

1) OUTLET- jde o oblečení nové s visačkami

2) OUTLET DEFECT- jde o oblečení nové s visačkami, nebo visaček zbavené, ale poškozené

3) CREAM- jde o oblečení nejvyšší jakosti použitého zboží. Jde o oblečení jen vyprané či nové

4) 1 JAKOST- jde o oblečení méně nošené, nebo jen minimální známky nošení-nádech žmolíku, chloupku od praní, nepatrné flíčky, ale pratelné

5) 2 JAKOST- jde o oblečení nošené více, ale stále lze nosit.Oblečení je určené pro "šikovné ručičky"- Najdete tu oblečení s flíčky-většinou nepratelné, dírkami, žmolíky, povolené švy, vytahané oblečení, poničené zipy, popraskané obrázky, a další vady

6) 3 JAKOST- jde o oblečení neopravitelné- Nepoužitelné ( my toto zboží nemáme), ale jen pro informaci- např- roztříhané, vše, co již nelze nosit

U našeho zboží se může vyskytnout zhruba 1-3 procenta přehlédnuté, skryté vady, která neodpovídá jakosti..Námi, nebo dodavatelem přehlédnuté věci, které v třídírně přehlédli

lisované balíky- je oblečení určené pro třetí země- Afrika, Pakistán..balíky jsou stlačené lis. přístrojem, pomačkané, může být pár kusů i tlakem poničené

žoky- toto oblečení je to samé co se dává do lisu, jen není slisováno a tudíž není pomačkáno a poničeno

lisované balíky a žoky jsou mix všech jakostí 1,2,3 - každé balení vždy v jiném poměru, jedno může být lepší-jedno horší, na tyto balíky se nevztahuje záruka, jelikož jste první kdo obsah vidí a jste srozumělé o tom, že tyto balíky jsou určené na vývoz do postižených zemí

 

 

 

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2

ičo: 000 20 869, internetová adresa http://www.coi.cz

 

Ochrana osobních údajů:

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o

ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) Za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje

o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor

nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů

Kupující může prodávajícímu oznámit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v

souvislosti s plněním smlouvy, aniž mu tím vznikly jakékoli náklady.

Osobní data (jako například jméno, adresa, telefon, e-mail, popř. IČO, DIČ apod.), Které jsou součástí objednávky nebo nám

byla sdělena během registrace kupujícího, jsou provozovatelem považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. Údaje

o kupujících zásadně nebudou poskytovány třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky

(přepravci, banky a pod.), A to jen v nezbytně nutném rozsahu

 

zneužití těchto podmínek, kopírování a používání je zákázáno

Aktualizace obchodních podmínek platné od 1.3.2017

 


 

MGRhNDY